Hogyan szerezd vissza feltört fiókod?


A napokban furcsa dologra lettem figyelmes. A VK közösségi oldaltól érkezett e-mail, a belépésről. Történetesen orosz barátaink földjéről. Mivel nem használtam az oldalt nem voltam kétségbe esve, viszont az összes közösségi oldal erre épül fel, így megírom mit is kell tenni ilyen esetben.
Mutatom először is milyen e-mail-eket kaptam:



Később az orosz(?) illető már jelszót is változtatott, ekkor léptem igazából közben, mert minden közösségi oldal küld jelszóváltás után egy biztonsági e-mail-t amiben megkérdezik hogy tényleg te változtattad-e meg a jelszavad, ha igen akkor hagyd figyelmen kívül ezt a levelet, ha nem akkor pedig klikkelj a linkre.

Mutatom:


Röviden és tömören ennyi lenne a történet. Ezek után adj hosszabb jelszót és megéri egy kétlépcsős hitelestést is megadni.

Megjegyzések

Az elmúlt hónap legjobbjai: