Magyar marketingesek mondták rólam


A minap kiraktam egy posztot a legnagyobb magyar marketinges facebook csoportba. Társat kerestem aki a projektünk kiegészíti a marketinges tudásával. Több tanácsot kaptam, mind privát üzenetben mind komment formában. Ezekből mutatok párat, a cikk végén pedig a teljes posztot.
Kedvencem volt, kommentben érkezett, az új klipre reflektálva, amit ide kattintva tudsz megnézni:
"Nincs az a marketinges aki ezt sikerre viszi 😂😂"
Szóval kaptunk hideget, meleget, főképp hideget.
Egy dolgot felejtettem el a poszt írásakor, hogy hol vagyok.
Magyarországon.
Igen, itt nincs olyan mentalitás mint a Star Wars mozinál, vagy épp az Apple-nél, itt mindenki, hogy egy barátomtól idézzek,
az azonnali sikereket hajtja. 

De kaptam még olyat is hogy:
"tegyetek a klipbe jó csajokat, cuki állatokat, illetve jó kocsikat."

Óóó,

Lényegében ennyi. Egy kis érdekesség a blogra.

Végezetül mutatom a teljes posztot, mivel zárt a csoport így csak bemásolva:
(Aki csoporttag ide kattintva tudja elolvasni eredetiben)

"#zeneimarkeingSziasztok!
Évek óta csinálom a "vállalkozásom", eleinte hobbiként indult, de elkezdem egyre komolyabban intézni a dolgaim és már-már kinőtte magát. Viszont egy nagyon (de nagyon) telített piacon vagyok, így az én hobbi érdeklődésem a marketing irányába (mert az is van, másképp mit keresnék itt?) nagyon kevés, ezáltal hiába gyártunk a csapatommal profi terméket, értelmetlen ha az nem jut el senkihez. Pedig folyamatosan olvasom az itt lévő tartalmakat és szívom magamba a tudást.
Ehhez a projekthez keresek marketingest.
Mondjuk ingyen.
==============
Elsőre lehet hátradőltél most a székeden, és elgondolkoztál azon hogy tovább görgess és "mégis mit akar itt ez a gyerek" címszóval rátérj a következő posztra, de kifejtem mire gondolok ezalatt.
Zeneiparban tevékenykedem, a zeneszerzőm a brodway-re szerez zenéket, a rendezőm pedig Robert De Niro iskolájának padjait koptatta, de ez csak két gyöngyszem a csapatból. A mai mainstream médiának megfelelő tartalmat gyártunk amit a velünk együtt dolgozó marketinges kezeire azaz Rád bíznánk a jövőben.
Hogy ez miért jó neked?
==================
1. A projekt adott, csak az ötleteket kell hozzátenni.
2. Nem folyamatos, (még) és nincsenek nagy elvárások, így adott a lehetőség tesztelni és kibontakozni.
3. Minél sikeresebb a projekt, annál többet profitálsz Te is, és annál több lehetőség köszönhet be, amik persze már a pénztárcát is vastagítják elég rendesen.
4. Akikkel most elkezdek dolgozni, azok maradnak a jövőben is, ez amolyan "bizalmi hosszútávú befektetés."
Szóval,
Ha van időd és kedved tesztelni, és alkotni valamit, írj, jeligére.
Köszönöm a figyelmet!"

Megjegyzések

Az elmúlt hónap legjobbjai:

Mesterséges intelligencia készített POPALBUMOT!

Kék bálna helyett, zöld elefánt!

Túlzásba viszed a fotózást? 15 jel