Így lehet saját Messenger botod!


Egyre többen és többen használják a messenger botokat, amik nem csak a fejlesztők számára hasznosak, de a közösség számára is. Pont emiatt most megmutatjuk hogy lehet a saját oldaladon is egy virtuális asszisztensed.



Ahogy elkezdtem használni ezt a funkciót, nem is gondoltam volna hogy mennyi kiaknázatlan lehetőségre bukkantam. Zseniális találmány, elég idő ráfordításával pedig minden téren ki lehet maxolni a dolgot.
De hogy lehet nekem is ilyen botom?
Először is. 
Gondolom elsőre senki nem akar pénzt is beleölni egy olyan dologba ami nem tudjuk hogy fog muzsikálni. Így két lehetőség maradt.

  1. Keresnünk kell egy programozó ismerőst, aki megcsinálja az egész munkát!
  2. Ha mégsem találtunk ilyet akkor keresünk egy jól működő ingyenes és meglehetősen könnyű oldalt ami elvégzi a programozás részét helyettünk.
Az egyik ilyen website a ManyChat névre hallgat, de még számos oldal segít bot-ot fejleszteni nekünk.
A többi pedig már csak rajtunk múlik, hogy mit hozunk ki a lehetőségeinkből.
Remélem tudtam segíteni, ha látni akarod mire is képes a bot akkor ide kattintva kipróbálhatod, vagy a QR kódot beolvasva messengeredbe is kommunikálhatsz vele.

Bármi kérdésed van nyugodtan keress messengeren! :-)


Ha tetszett oszd meg másokkal is!
Köszönjük! :-)

Megjegyzések

Az elmúlt hónap legjobbjai:

Mesterséges intelligencia készített POPALBUMOT!

Kék bálna helyett, zöld elefánt!

Túlzásba viszed a fotózást? 15 jel