Mely országok hallgatnak VMX-et?


Biztos sokan láttak az első angliai rajongói videót amit feltöltöttem a youtube csatornámra, ma megérkezett a második része, ennek kapcsán néztem körbe egy cikk erejéig. Lássuk is!
Múltkoriban ezt a videót kaptam:

(esetleg ha neked is van hasonló jellegű videód, bátran küldd el nekem! :-))

Eddig nem is foglalkoztatott a dolog, emellett, és ez előtt is böngésztem már a nézettségi mutatókat, de nem adtam ki senkinek semmilyen infót.

Most viszont érkezett egy második videó is, ezt is mutatom:


Ennek kapcsán gondoltam ránézek már a statisztikára, lessünk bele melyik országok vannak jelen a youtube csatornámon.

Ez az elmúlt 28 nap nézettségi adata, nem módosítva, egy az egyben.
A grafikon az arányokat mutatja a 100%-ból, számok nélkül:

(katt rá a nagyításhoz)

Tetszett? Oszd meg másokkal, vagy mondd el a véleményed kommentben!
Köszi! :-)

Megjegyzések

Az elmúlt hónap legjobbjai:

Mesterséges intelligencia készített POPALBUMOT!

Kék bálna helyett, zöld elefánt!

Túlzásba viszed a fotózást? 15 jel