Én FIZETEK a szolgáltatás meg SZAR? (Válogatás)


Legyen az internet, zenestreaming, vagy csak a spar-ban egy kiló kenyér. Biztos te is tapasztaltad már hogy fizetsz valamiért, rosszabb esetben előfizetsz, és nem hogy nem kapod meg megfelelően a szolgáltatást, még az arcodba is köpnek.



Annak aki már járt itt a blogomon megemlíteném hogy a mai nap járt le a Deezer Premium előfizum, lemondtam. Aki még nem volt itt a sztori elején az ide kattintva olvashatja el hogy hogy bánnak a prémium előfizetőkkel ezen a bizonyos zenestreamingen.
Hogy idézzek is onnan:
"Ezután, bár már olvastátok kidobott a Deezer, rá pár napra és nem engedett vissza napokig.Magyarul fizettem, fizettem, de először nem tudtam normálisan és igényesen zenét hallgatni, aztán meg már sehogy."
Visszatérve az eredeti témánkra, egyre többször, és több helyen találkozok a fent leírt szituációval.

Vettem Decemberben egy játékot (elég ritkán veszek) egy ideje viszont nem tudok vele játszani, mert sem a gyártó, sem egyik illetékes fél sem reagál a problémámra miszerint szerverhiba a játékban.
Köszi!

De ez csak egy a sok közül, mikor a Spar-ban az eladó rajtad vagy épp a sörödön (azt átdobálva az árleolvasón) vezeti le a munkahelyi stresszt, vagy felháborodik egy 10 ezres láttán hogy Ő nem tud ebből visszaadni, akkor ott megkérdezem magamtól hogy oké,

Én fizetek valamiért, amit vagy rosszul kapok meg, vagy sehogy.
Jól van ez így?

+UPDATE

A játék már jó, megoldottam, de azóta sem kaptam visszajelzést hogy mi lehetett a baj, vagy hogy mennyire szeretnének segíteni rajtam.

Mai sztori:

Ma egész nap egy fontos csomagot vártam, nem hallgattam még zenét sem, ezt a szomszédok is megmondhatják. Szóval, délelőtt a pizzafutár csengetett is, szóval a csengő is működött, fel is hozta a 4.-re a pizzám, tehát a lépcső is működött.

Szóval az út szabad volt, nevezzük a postásunk Palinak. Szóval, szabad volt az út Pali előtt, de lusta volt felhozni négy emelet magasba a csomagom, így egyszerűbb volt a postaládában hagyni egy értesítőt.

Persze, hülye gyerek egész nap várja a csomagot, nem fog lemenni értesítésekért kotorászni a postaládában.

Tehát most az a helyzet hogy már nem tudom a héten átvenni a csomagom, mert nem leszek Pesren, majd hétfőn.
Köszi Pali!


Neked van hasonló sztorid, tapasztalatod? Küldd el nekünk, akár kommentben is! :-)

Megjegyzések

Az elmúlt hónap legjobbjai:

Mesterséges intelligencia készített POPALBUMOT!

Kék bálna helyett, zöld elefánt!

Túlzásba viszed a fotózást? 15 jel