Én és az új hobbim


Videós céllal vásároltam egy - a képen látható - Nikon gépet. Magam sem gondoltam hogy így fog alakulni de az ismerkedés közben megérintett a fényképezés öröme (ugyebár amire kitalálták a DSLR-t) ezért úgy döntöttem kezemben a kis gépemmel és egy photoshop oktató DVD-vel majd én is olyan fotós lehetek, mint bárki.

Viccet félretéve, és elsőként leszögezve, nem manipulálom a képeim, mert nem értek még a fotóbolthoz, de itt a hangsúly a "még" szócskán van.

Ebben a bejegyzésben több mint fél éves fejlődésem szeretném nektek bemutatni.

Kezdjük is tavaly nyáron, első alap-oktatásom után, kb. pár napos géppel és egy kölcsön obival, elsők között lőttem egy képet a sörömről.
Nagyon hiányzik.

A nyár és a sör is. :(((

De nézzétek:


My beer by Szabó Viktor on 500px.com


Folytatva a sort, az első vállalható és nekem tetsző képpel:


BKK forever by Szabó Viktor on 500px.com


Ez a kép azóta is az egyik kedvencem. Lehet nincs jól megkomponálva, de a hangulat teljesen átjön szerintem.
De hogy olyat is mutassak ami kompozíció szempontjából is jól össze van rakva, szerintem:


Old car by Szabó Viktor on 500px.com


Szerinted?

3 kép szerintem így elöljáróban elég is lesz. Ha szeretnél folytatást oszd meg vagy írj kommentet a cikk alá! Köszönöm!

Megjegyzések

Az elmúlt hónap legjobbjai:

Mesterséges intelligencia készített POPALBUMOT!

Kék bálna helyett, zöld elefánt!

Túlzásba viszed a fotózást? 15 jel